Ny kampagne for blikkenslagerfaget

En ny kampagne skal få flere unge til at få øjnene op for blikkenslagerfaget.

Flere unge skal ind i blikkenslagerfaget. Derfor lancerer TEKNIQ en kampagne, der skal skabe opmærksomhed om faget blandt de unge. Omdrejningspunktet er en kort film, der fortæller om arbejdet som blikkenslager og samtidig tegner et billede af en branche, hvor æstetisk håndværk og teknisk snilde går hånd i hånd. 

Filmen vil i flere omgange blive spredt på de sociale medier– første gang fra på mandag den 25. juni og igen fra august 2018. Den kan dog allerede fra i dag likes og deles fra TEKNIQs egen Facebook-side i den korte version, som du også kan se her:



En lidt længere version af filmen kan ses herunder:


Ligesom kampagne-filmen for vvs-energiuddannelsen tager den nye film om blikkenslagerfaget udgangspunkt i en sportsaktivitet, der kan fange de unges opmærksomhed – denne gang klatring. 

De øvrige klip er optaget i samarbejde med flere af TEKNIQs medlemsvirksomheder, som også har hjulpet til undervejs med input og lokationer.


Senest opdateret 22-06-2018